Najnowsze Wpisy

gupie cos... Komentarze (6)
27. czerwca 2003 20:34:00
linkologia.pl spis.pl

Hmmm miałam isc dzis na rocko ale hm jakos nie wiem odechcialo mi sie w sumie stara tez sie plula... ale mniejsza z tym i tak bym poszla bosh kluce sie z nimi o to od 2 lat oni zawsze mowili "NIE" gdy w koncu powiedzieli "TAK" ja stwierdzilam ze nie ide... jestem jakas aspoleczna ... nieprzystosowana do zycia miedzy ludzmi ...nie mam ochoty nikogo poznawac lubie gdzies wychodzic na jakies libejszyn czy cos ale kiedy mam poznawac kogos nowego ... bezsens zawsze wydawalo mi sie ze jestem taka rozgadana itp itd a w tym momencie czuje sie beznadziejna.... hm nie no moze zle to nazwalam poprostu nie lubie "nowych" wystarczaja mi ci co sa chociaz ci co sa ... bez komentarza... kurwa czy cos jest ze mna nie tak?! czy tylko ja mam taki poierdolony swiatopoglad?! kurwa :( ze mna jest serio trudno wytrzymac caly czas sie o cos czepiam... mam swoje jebane humory zatruwam ludzia zycie... ale jak sie tak nad tym glebiej zastanowie nie chce sie zmieniac.... Moze kiedys bede inna... teraz nie mam dla kogo i po co sie zmieniac nie ma osob na ktorych mi tak naprawde zalezy dla ktorych moglabym zaczac pracowac nad swoim charakterem... za 2 lata wyjezdzam do Krakowa... wiem ze w sumie "ucieczka" nie jest dobrym rozwiazaniem... wogole nie jest rozwiazniem ...czego ja oczekuje ze tam ludzie beda inni?! niee... ale, ale tam zaczne NOWE zycie... jesli mi nie bedzie odpowiadac zawsze jeszcze moge wrocic tutaj i dalej to ciagnac....to tyle gupio mi....bedzie mi dlugo gupio ale trudno... mowie ze mi gupio ale z drugiej strony nie chce byc inna :( kurwa czyta ktos te pierdoly?! acha slowo do Kejt  nie jestem zla rob co chcesz olewaj mnie ale wtedy licz sie z tym ze i ja cie oleje bedziesz mnie lubic odwzajemnie ci to kasia wiedz ze mi nie zalezy na nikim i to jaki bede miec stosunek do ciebie zalezy tylko i wylacznie od twojego stosunku do mnie...to chyba tyle .... koncze

childrenaofbodoma:p : :

linkologia.pl spis.pl

I tak kurwa właśnie jest tak sie czuje... dlaczego nie ma NORMALNYCH SZCZERYCH I BEZINTERESOWNYCH LUDZI?!   kurwa mam dola... jesli jest grupa ludzi i uwarzasz ich za przyjaciol a oni ci takiego wala wykrecaja... to czy sa przyjaciolmi? hmm ja iwme ze moze czasem zbyt duzo od niektorych oczekuje ale no bez przesady chyba moge liczyc na troche yyy no takiego taktu ze strony czlowieka ktoremu ufam w 100% i wogole.... kurwa jest zle ... do tego jak sie napierdole robie rozne glupie zeczy za ktore zaluje nastepnego dnia kurwa moge sobie cos ubzdurac i sie tego trzymac grrrr ostatnio plakalam ze nie wiem jak robi komar i bylo mi naprawde przykro z tego powodu tyko ze przez tamta sytucje nie narobilam sobie kurwa bagna a teraz grrrrr ja pierdole nie no ehhhh robie sobie parodniowy odpoczynek od tych wszystkich zasranych ludzi ktorych nienawidze z wzajemnoscia i pierdoli mnie to ze mnie nie nawidzicie ja nie bede sie zmianiac dla was bo nie chce razem z wami zyc w tym pierdolonym swiecie obludy gdzie jeden drugiemu dupe obrabia i udaje ze wszystko jest w porzadku nie bede odrozniac szczerosci od hamstwa bede i szczera i chamska i myslcie sobie co chcecie NIENAWIDZCIE MNIE!!!!! kurwa 

childrenaofbodoma:p : :

linkologia.pl spis.pl

Buahahahahha pojechalysmy dzis na wycieczke rowerowa pfff pomine fak iz na takie wycieczki jezdzi sie zazwyczaj jak jest wczesnie slonecznie i wogole :] a my tzn Ja i Asia pojechalysmy o h 17 jak padalo ale to wcale nei jest w tej calej sytuacji najlepsze no wiec jedziemy sobie i szukalysmy Niedobczyc tak jezdzilysmy i wkoncu je znalazlysmy :Dhehe potem mi sie w centrum niedobczyc jezeli takie istnieje zepsul moj rower :/ ale Asia mechanik mi go naprawila :* dla niej hmm chcialysmy juz wracac do domu poniewaz ten swojski klimat nas zmeczyl tylko jedyna drogo jaka byla to pod gorke  wiec szukalysmy wszystkich rozwiazan zeby tylkonie jechac pod gorke Asia stwierdzila ze bedzie tu czekac do nocy a pod zadna jebana gorke nie wjedzie ale wkoncu jak jakis dziadke ktory nam powiedzial ze nie ma innej drogi jak podogorke asia sie przelamala nie bylo tak zle az cud ze wjechalam ( chcialam zaznaczyc ze w drodze przewrocilam sie na rowerze na prostej drodze :/ heheh :P) ogolnie bylo zajebisicie potem widzialysmy dziwki :D to tyle hehehe jakby mi sie jeszcze cos przypomnialo to napisze :D pa

childrenaofbodoma:p : :

Nadszedł czasn na refleksje :P Komentarze (3)
10. czerwca 2003 19:25:00
linkologia.pl spis.pl

Ehh tak sobie anallizuje wszystko miniony rok były wzloty i upadki wiecej upadkow .... Ostatni miesiac był miesiacem najczarniejszym .... co chwile na kims sie zawiodłam.... Bardzo dobra przyjazn zamieniła sie w obojętnosc a nawet niechęc smutne...:/ Hm gdy już myślałam ze uporałam się z tym wszystkim nagle wróciły wspomnienia czasu przezytego razem z Kasia... Kasia była inna miała własny styl, gust, inne podejscie do zycia tylko... no własnie ta innosc miałs tez swoje wady była nieszczerawo bec mnie nigdy nie mozna był sie domyslic co czuje czy jest wkurwiona czy zadowolona zawsze ten sam wyraz twarzy.... ale jednak brakuje mi rozmow z nia ...dziwne.... hmm jutro umowiłysy się że musimy pogadać .... gadałam juz z nia miesiąc temu kiedy wszystko runeło ... nasza znajomosc też...ale wtedy to było tak hmmm niby szczerze ale jednak nie... poprosze ja zeby chociaż raz w życiu była wobec mnie szczera... napewno to potrafi...

childrenaofbodoma:p : :

Ihahahaha ale było zabawnie ;P Komentarze (4)
08. czerwca 2003 20:06:00
linkologia.pl spis.pl

Kurde noooo najpierw ja Kasia i Asia byłysmy na Rudzie było nudno spotkałam Ginus i Szymonka :* moja babcie i dziadka ;P a potem poszlysmy na wino zanaczy poszlysmy na piwo bo zachcialo mi sie heinekena :P i otworzyłam go żebami i mi sie troche zab ułamał ale jestem z sibie cholernie dumna mimo wszystko!!! :] ihahah potem jeszcze cos wypilysmy i nam sie wesolo zrobilo potem Asi zajebali telefon to nam odpierdolilo i stwierdzilysmy ze pojdziemy na pierdolona Policje pomine ten fakt ze bylysmy w stanie wskazujacym na spozycie alkocholu hehe a oni sie nei spakli tepaki potem Asia wyzwała ich a oni sie zdenerwowali i powiedzieli zeby na przyszly raz uwazala :D bueheheh ogolnie dzien był wyjebany i normalnie jeden z najlepszych dzieki Kasiu i Asiu :* szkoda tylko ze ten telefon jeje zajebali :/ ok tyle pa Pan.Z. JEST CIDOWNY :PPPP

childrenaofbodoma:p : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

alex-cool | asiuni | nakhoda | yamanta | cam | Mailing